Ceny

Varianta 1 – Monitoring IT = efektivní správa, se kterou nezůstanete nikdy sami!
• monitoring notebooků, počítačů, serverů, nebo aplikací v reálném čase
• on-line monitorovací režim stavu sítě 24/7/365
• přehledný Helpdesk systém pro hlášení požadavků a evidence provedené práce
• garantovaná reakce do 1 hodiny od nahlášení
• garantované řešení požadavku do 4 hodin vzdáleně
• garantovaný servisní zásah nejpozději NBD (next business day)

Měsíční cena již od 290,- Kč.

 

Varianta 2 – On-site servis = Proaktivní správa IT u zákazníka!
• pravidelné návštěvy pro proaktivní údržbu systémů a řešení uživatelských problémů
• 8 hodin proaktivní správy IT infrastruktury měsíčně, on-site návštěva 2x měsíčně
• přehledný Helpdesk systém pro hlášení požadavků a evidence provedené práce
• garantovaná reakce do 1 hodiny od nahlášení
• garantované řešení požadavku do 4 hodin vzdáleně
• garantovaný servisní zásah nejpozději SBD (same business day)
• pohotovostní režim 10/5 (8-18)
• režim hot-line & vzdálená správa & on-site
• zapůjčení náhradního zařízení po dobu opravy
• konzultace a poradenství v oblasti IT, bezpečnosti

Měsíční cena za servisní služby již od 4.900,- Kč.

 

Varianta 3 – Kombinace – monitoring & on-site = Nejefektivnější způsob IT podpory!
• monitoring notebooků, počítačů, serverů, nebo aplikací v reálném čase
• pravidelná návštěva pro proaktivní údržbu systémů a řešení uživatelských problémů
• 2 hodiny proaktivní správy měsíčně, on-site návštěva 1x měsíčně
• přehledný Helpdesk systém pro hlášení požadavků a evidence provedené práce
• garantovaná reakce do 1 hodiny od nahlášení
• garantované řešení požadavku do 4 hodin vzdáleně
• garantovaný servisní zásah nejpozději SBD (same business day)
• pohotovostní režim 10/5 (8-18)
• on-line monitorovací režim stavu sítě 24/7/365
• režim monitoring & on-site & hot-line & vzdálená správa
• zapůjčení náhradního zařízení po dobu opravy
• konzultace a poradenství v oblasti IT, bezpečnosti

Měsíční cena za servisní služby již od 2.750,- Kč.